After Work

Jippi äntligen fredag!!!!! Så skönt att det äntligen är helg, det skall firas med ett glas på olearys med kusin Matte. Vi träffas allt för sällan trotts att han nyligen flyttat tillbaka till Örebro efter en "utflykt" till Sveriges framsida dvs Änglaarnas stad Göteborg. Ska bli skitkul.Skall dock vara hemma tidigt för imorgon ska jag på MI-utbildning på förbundet så då vill jag vara pigg.Ska nämligen jobba även i år som matchintruktör o hjälpa domare i våra serier. Ett jobb jag startade förra året o jag måste säga att det var bland det roligaste jag jobbat med en så länge. Sen får man se vad resten av helgen har att bjuda på. Tror dock inte att jag kommer stressa speciellt mycket utan jag tar nog dagarna som de kommer. Kanske blir lite film o bara vara. Vi kanske hörs när jag kommer hem. Ha det bra







Kusin Mattias på Anders Svensexa

Kommentarer
Postat av: Syrran

Fan va bra att det äntligen har komme en GI öl.Vad har du för namn på den? Kramar Syrran.

2009-02-27 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0