Charterhjältar???!!

Ja vadå Charterhjältar? Kanal 5 gör en blek kopia av tv4 Semestersvenskar. Första avsnitet ikväll o jag tycker programet var skit. Kanske för att jag gillar fyrans bättre men man får väl kolla nästa vecka om det tar sig innan man totalsågar programmet. 

Vad händer annars i veckan då? Ja min plan är att imorgon kväll tvätta lite kläder o Onsdag kolla in HC med min kusin gurra. Torsdag bastukväll i Lillån inkl rakning. Sen fredag då man bara ska softa ner inför helgen. En helg som blir så lugn den bara kan bli. Är lite sugen att åka ner o hälsa på syrran i Askersund o kanske lira lite GH samt kolla in IFK´s träning på lördag förmiddag. Ja som ni ser så har man planer men vi får väl se vad som blir av ha ha.

Nej ni nu ska jag packa morgondagen mat o sen softa ner i sängen med lite film o Go Natt! Förövrigt blir det Chilli Con Carne i morgon. Ha en bra dag för det tänker jag ha!!!!!. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Åker du till syrran din får du hälsa från mig!

Ha en trevlig vecka!!!!

2009-02-17 @ 23:30:28
Postat av: Henkaz

Japp det blir nog så o klart jag ska hälsa men svårt o veta vem jag ska hälsa ifrån då du är anonym!! ha ha ha en bra dag!!!

2009-02-18 @ 00:20:10
URL: http://henkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0