Dålig

Ja fy vad dålig jag varit på att skriva men jag har fan varirt  inne i en svacka i det mesta men tror nu äntligen jag är på rätt väg! Trodde allt skulle gå så lätt efter jag haft semester o varit nere på Filippinerna men när jag nu blev klar med flytt o allt så känndes allt bara tomt. 1. Jag saknade o saknar fortfarande Filipipinerna. 2. Varit konstans förkyld 3.Jävla skitväder
Men  nu tycker jag äntligen att allt i lägenheten är på plats o visserligen saknar jag mitt andra hemland men om man inte var borta därifrån skulle man ju inte längta så mycket tills dess att man kommer dit igen.

Nej det fick bli en kort blogg just nu för nu skall jag se premiären på Kanal5´s plagiat av reseskildringar om 10 min, Jag återkommer kanske innan jag lägger mig. Ha det så länge!!!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0