Debut ikväll!!!

I kväll ska jag göra debut dvs se mitt första hela avsnitt av Let´s Dance! Ja det är sant jag har sett ytterst lite av detta program men ikväll hälsar jag på hos min mor o hon och Åke brukar kolla så det är klart att jag ska göra det. Har ni som sett detta program någon Favorit? Vem är bäst? Vem är snyggast? Ja skriv en kommentar så man får veta vad ni tycker. Själv ska jag göra någon kommentar efter programet. Tycker så här före jag sett programet att den där Bagge är ganska het o Sjöö är den klart snyggaste men har fan ingen aning om vem som dansar bäst, syrran säger alltid att Morgan kommer vinna o va fan Kan Verkligen Muskel-Magnus dansa?? Ja det finns kanske en del att se trotts allt, kan kanske till o med bli kul ha ha. Som sagt jag återkommer. Ses senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0