Huh va kallt!!!

Måste säga att jag är nog ingen vintermänniska det kan nog slås fast en gång för alla! Jag hatar verkligen snö o detta skitkalla vinterlandskap. Då säger typ min far att men det blir ju ljust  ute o luften blir friskare. Men va fan är det för tröst när man fryser o ej vill vara ute då?? Svara gärna på det ni visa mäniskor där ute!! Har annars haft en rätt så bra dag trotts att jag somnade halv tre igår natt o gick upp 06 så jag borde inte vara så alert som jag trotts allt varit idag.

Anledningen till att jag somna så sent då? Ja jag vill verkligen inte tro att det var kaffet som jag drack sent hos Matz men fan vet. Trodde bara det var en myt att man inte kan sova när man druckit kaffe på kvällen. Men kan inte komma på något annat.

Ja vad har hänt mer idag då? Jag har varit på hockey med min kusin Gustav. Vi var på Sibylla o gissa om jag blev paff för Gurra klämde i sig en 150g Cola o Strips. Va fan jag blev ju tokmätt på min mat o han väger ju inte ens hälften o fyller senare i år 10 bast. Dagens ungdom ha ha ha. Tyvärr var det en skitmatch o HC losade o jag är tveksam till framtiden i Vipers. Ja nu är väl dagen ganska så summerad o snart  är det väl natta kudden som gäller så man är pigg imorgon då jag har bokat tvättstugan imorgonkväll.

6 mars har vi bokat Afterwork med jobbet vilket jag verkligen ser fram emot. Det var skittrevligt förra gången.

Ha en bra nattsömn o God natt Sweden were ever U are


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha farsgubben din har ju rätt, det blir ljust och en härlig luft! Är just nu i Sälen och har åkt skoter hela dagen lång, underbaaaart! Snö, snö, snö!

Hälsningar Syssling Maritha

2009-02-20 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0