Let´s Dance

Så har jag sett mitt första hela Let´s Dance o jag måste säga att jag blev lite förvånad över att det var så bra, tror inte det blir sista gången jag ser detta. Jag tycker det var mycket humor o att alla inblandade bjöd på sig. Musiken var skitbra o visst var temat ganska coolt. Bäst då? Ja 2 st av paren tycker jag sticker ut åt båda hållen dvs negativt o positivt.

Bäst  Lailla Bagge- Snygg, Bra danskropp,Smidig,Sexig Ja helt enkelt en vinnare
Näst bäst- Morgan- Ja han har rytm,kroppshållning,smidighet,charm. Kan vinna hela tävlingen
Näst Sämst- Elisabeth- Stel,orörlig,otakt. Nej bort nästa vecka
Sämst- George- Osmidig,orörlig,tycker han verkligen det är kul-tror till o med att jag gjort bättre ifrån mig i kvällens program,tycker det verkade som om han ville hem. Trodde mer om en champ, jag menar bara det att en boxare borde kunna röra på fötterna
Outsider- Niklas- Ganska allround + att han tycker om det han gör
Tyvärr åker han snart- Carl jan för han hålls kvar av telefonröstningen för dansa kan han INTE
Underskattad- Magnus för prova att flytta på 150 kg,tror fan inte det är lätt o sen gillar ju jag Annika så därför ha ha

David Hellenius är faktiskt kanon i detta program. Jag tycker ibland han kan bli too much vissa andra program jag sett med honom men i Let´s Dance är han kanon.

Ja totala intrycket av programet blev mycket bra men som vanligt när program går på tv4 så störs man fan av alla reklamavbrott.Nu väntar sängen men skriv gärna vem ni tyker var bäst o sämst så man vet. Ha en god natts sömn så hörs vi imorgon. Kram ute i stugorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0