Mamma Mia

God kväll på er! Vad har hänt idag då? Ja jag har tagit igen mig rejält, bara slappat o inte gjort mycket. Började dagen med att kolla på sveskarna som gjorde bort sig i skidskytte o se kollade jag in ett Svenskt mästerverk. Jag såg ämligen Mamma Mia-the movie. En mycket bra film. Jag blir jätteglad när jag ser den filmen o att skådisarna sjunger själva trotts att det inte alltid låter 100 så är og det här e av mina absoluta favvofilmer.Sitter uder hela tiden o täker på hur BoB kunde skriva så ycket bra musik. Mina två favoriter är Honey,Honey o Last Summer.Men alla låtar är kanon. Om det nu är någo som inte sett filmen se då till att se den för hos mig får den 5 popcorn av 5


Ha en bra fortsatt lördagkväll o Söndag så hörs vi snart!

Kommentarer
Postat av: eunice

I liked Mamma Mia. I think Meryl Streep was awesome!

2009-03-07 @ 01:44:15
URL: http://ullostreet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0