Mitt i Veckan

Tjenare! Nu var vi mitt i veckan o gud va fort det går.Man hinner bara starta veckan så är man snart på väg emot helg(Vilket är skönt). Denna vecka har inte skillt sig så här långt  mycket ifrån en ordinarie vecka men det som jag mesta av allt lägger min fritid på nyu är träning samt att sitta o planera en ny resa till asien under sommaren, så fick jag det sagt. Ja jag är väldigt sugen på en ny resa ner till asien i sommar, kan bara inte bestämma När Var Hur dock. Men som det ser ut just nu så åker jag i slutet av juni o 4-5 veckor framöver.Måste bara se vad som skall inkluderas i resan för jag tänkte ta godbitarna från förra resan o lägga till lite nya saker. Ja den som lever får se.

Annars då? Ja jobbet flyter på o i måndags fick vi in ett stort jobb på 50000 kvadratmeter så visst kommer det finnas att göra PuH. Men jag gnäller inte för man hör ju om nerdragningar varje dag. Var skall det sluta o när? 

Ikväll skall jag se Semestersvenskar på TV4. Tycker det är ganska kull att se hur olika vi Svenskar är när vi reser.
O imorgon fyller min kusin Alice år.
Nu en kopp te o sen ett bad före softning framför tv´n

Ha en bra kväll o vem vet jag kanske återkommer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0