Tvättstuga

Fy jag går just nu o väntar på att klockan ska bli 19 så jag kan börja tvätta, har nämligen bokat tvätttid o ja det var verkligen inte en dag för tidigt. Har nämligen inte tvättat sedan jag flyttade in så just nu har jag sorterat upp 3 fulla IKEA-kassar så jag vet vad jag har att se ifram emot. Men som man bäddar får man ligga. För övrigt har det inte hänt mycket annat av värde idag, fortfarande småsnorig o förkyld men det är ju var o varannan mäniska i dessa tider så varför gnälla.

 Ska bli skönt att det är fredag imorgon då jag ska åka ner till mamma o sedan till syrran lördag. synd bara att mina småtroll till syskonbarn åker till Värmland för jag saknar dom väldigt mycket. Ni är bäst Vendela,Anton,Rasmus!!!
Jag kommer förbi en kortis imorgon o lämnar över en liten present innan jag åker till mor.







Har är bilder på mina favoriter i Världen. På den översta: Vendela, Anton o min syster Sara
O på den nedre: Dent lilla yrvädret Rasmus som äter banan o kollar på tv(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0