Ja snart är det fredag!!

Äntligen, I  imorgon är det fredag!. Vet ej vad som har hänt men denna vecka har varit en av de jobbigaste veckorna på år. Jag hr varit trött typ hela tiden o tråtts att jag har kommit i säng i tid är jag f.nlika trött dagen efter. Tror ni det är en depresson?? Varför i så fall? Jag  har just flyttat in i en kanonlägenhet centralt i Örebro, har jobb,vänner hyffsad ekonomi. Så depression vete fan om det kan vara.Kanske är det att jag längtar tillbaka till Filippinerna för  jag hadde verkligen en underbar tid där.Kanske för att allt är så jäkla grått här. Ja jag vet faktiskt inte vad det kan vara. Men så är väl livet,bara att ta tag i saker o rycka upp sig för det finns ju alltid någon som har det värre.

Fan va djupt allt blev, det var inte meningen. Jag får väl avsluta med en liten sött halvfräckis som jag fick smsát till mig från en tjejkompis: Anders kom hem till sina farföräldrar o fann farfar sittandes i gungstolen helt naken från midjan o neråt. -Men farfar!? Vad gör du? utropade Anders chockat. Den gamle mannen tittade trött mot horisonten utan att svara. -Farfar? Varför sitter duhär på verandan utan byxor på dig?frågade Anders igen.Den gale mannen tittade nu sakta upp på honom o svarade: Förra veckan satt jag här utan skjorta o då blev jag stel i nacken. Det här är farmors påhitt...!!!

Tänk på det o ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Boracay, once again! Definitely the place to be. I'm going back to the Philippines this Jun, but only for ten days :(



Let's party once we see each other again, Henka. It would be really fun!

2009-02-17 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0