Mitt första inlägg!!

Ja ha då var man igång då med bloggandet! Vad o varför jag kommer att blogga kan jag igentligen inte svara på. Jag känner väl helt enkelt bara för att skriva av mig vad som händer i mitt liv. Kalla det ego om ni vill men jag ska åtminstone ge min syn på saker o ting.

Vem är jag då? Ja det skall jag nog avhandla under de kommande veckorna så om ni orkar läsa bloggen kommer ni att se vem jag är under skalet.

En sak vill jag direkt skriva o det är det att jag inte alltid stavar o använder rätt gramatiska former så om ni retar er på det så kommer ni ha en del att göra ha ha. Nej nu ska jag äta frukost o försöka göra klart i min nya lägenhet här i Örebro. Sedan ska jag på middag med mina kusiner  o fira allas vår 5-åring Erik som fyllde år i veckan. Sköt om er så hörs vi kanske ikväll. Tack för nu!

Min kusin som fyllde stor kille i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0