Nytt liv?

Rubriker kan ljuga ibland. Nytt liv vill jag inte påstå dock skall man ju försöka ta sig i kragen. Satt sent igår söndag o skrev en Matsedel för hela veckan med alla måltider inkluderade. Tänkte prova på att följa den då man förhoppningsvis både äter mer rätt o kan spara en slant genom att ej impuls handla. Sagt o gjort idag blev det Fläskfilegryta till lunch o Kycklingwok til middag. Perfekt för den mat jag äter till middag äter jag sedan till lunch imorgon då jag tillagat ca tre portione dvs en låda över som fryses in till ett tillfälle då tiden är knapp. Fiffigt va?

Annars så har veckan dragit igång bra med 50 rundor i bassängen samt 20 min bubbelbad.

Nu tänker jag bara softa framför tv ett slag.Hörs snart!!

Kommentarer
Postat av: Emma

det går alldeles utmärkt att länka till mig :)

Rickard har lite kontakter så just nu håller jag alla tummar,tår och fingrar jag har för att få ett jobb via hans kontakter.. :)

Smart det där med veckoschema över maten.. Så skulle alla göra!

2009-01-27 @ 20:01:05
URL: http://baraemmaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0