Städa pest eller??

Idag har varit en städdag här hemma. Jag har dammsugit o moppat golv. Fan va jag hatar att dammsuga, däremot tycker jag det är helt OK att moppa för jag använder en från Ajax som luktar så j...a gott. Fick så äntligen upp mina två nyinköpta tavlor efter mycket om o men. Så nu väntar jag på att Manchester U ska kicka lite boll o ta tre poäng.

Jag har även hunnit med att laga ungsgrattinerad falukorv samt potatismos()o inge pulvermos) till dagens middag o morgondagens lunch. När jag änndå hadde ugnen varm passade jag på att göra en sockerkaka som skall frysas så man har fika om någon kommer på besök. Imorgon ser det väl ut att kunna bli en tur till badet samt en liten sväng upp på Hindersmässan. Jag har slut på honung med eucalyptussmak som är kanon vid känning av förkylning. Så dagens tips blir Honung med Eucalyptussmak Testa själva. Nej ni nu ska jag koka en kopp te o checka  United. Ha det bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0