Lördag igen

Skönt med lördag o så otroligt bra väder,Vi är ju trots allt inne i Oktober. Har varit på tippen med lite skräp o sen i väg till Vretstorp på lite fotboll,var inte så sugen på just fotboll tro det eller ej men pga vädret ville jag inte vara inne när solen nu skinner.

Käkade lite rester o dricker nu lite kalla drycker medans jag lyssnar musik o sätter upp tavlor samt plockar lite i lådor,funderar på att bära upp lite på vinden.

En tanke som slog mig nyss var att tänk vad skönt det är o vara +30 o inte 20 o känna att man måste ut på krogen bara för det är helg,saknar inte det livet så mycket,kanske för man har gjort det men visst är det kul att gå ut någon gång då o då men inte varje helg. Så ni 20+ are där ute,parta på för mig med så kör jag pensionärtakter o lägger mig i skaplig tid o är pigg imorgon,festa med insidan hahaha som om jag hade lyssnat på det när jag var 20,NEJ Party on Dude!!! Full fart in i dimman om ni känner för det men ärligt ta hand om er där ute,finns lite mer skit i samhället idag än för 15 år sedan. HA det!!!!




  FULL RULLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0