Produktiv Söndag

Oj vad jag har varit produktiv idag! Jag började med en sväng till Tippen eller som det så fint heter idag miljöstationen i Mellringe. Efter att ha kastat en del skräp kom Lindman med familj in o vi körde min soffa,cykel samt lite stora otympliga grejer med kärran.Så jäkla skönt,nu återstår enbart lite småsaker samt det värsta dvs städningen.

 

Efter en eftermiddagstur in till stan o hämta dynnor samt lite annat har jag fixat mat till nästan hela veckan.

 

4 st lådor med Råris o Thai Chilli

3 st lådor med Wokat kött till kommande Wok

4 st lådor med köttfärssås

4 st lådor med Gulashsoppa

1 st Sockerkaka

Bra att fylla frysen med lite proviant.Nu laddar vi för ny vecka med nya möjligheter





Kvällens låt får bli http://www.youtube.com/watch?v=VYltK0fgjpc

Blir Glad av denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0