Söndag förmiddag

Vill först passa på o gratta en god vän,nämligen Stisse L som fyller år idag,Grattis!! Ett år sedan denna helg var han o jag på Solvalla för första gången,vilket var en jäkla kul upplevelse för mig som hobbytravtipppare,hoppas inte det var sista gången man kommer dit.




Annars har söndagen börjat bra,har varit inne i Örebro o hämtat kartonger o käkat ute på Pizza Hut,slarv jag vet men det var länge sedan o jag var sugen på deras pizzor.Nyss hemkommen till Kumla o stannade utanför o pratade men grannfru som bor på nedervåningen o vi snackade stammbyten som skall ske längre fram i lägenheterna,nu ska jag göra något jag alltid snackar om o det brukar alltid sluta med att det bara blir snack men denna gång ska jag sova middag,har ställt klockan på 45 minuter sedan blir det full fart o plocka ur lådorna för de ska jag ta med in till Örebro imorgon igen för påfyllning så go vänner nu blir det powerNapp Go middag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0