Trevligt med familjen

Har idag tillbringat dagen tillsammans med syrran o syskonbarnen i Örebro samt en fika hemma i Kumla.Känns lite ovant att säga hemma om Kumla men jag börjar vänja mig,trivs bra o snart är allt på plats o då kan man andas ut.

 

Vi var på Ikea och sprang runt lite på butikerna omkring Marieberg. Jag lät barnen rösta på var jag skulle bjuda på mat o valet föll på McDonald. Sedan hem o fika lite innan de åkte hem,o gud vad tyst det blev.Ser fram emot när de kommer åter. Nu sitter jag o kollar på sista deltävlingen i Speedway GP. Imorgon blir det in till andra lägenheten o rensa upp,köra en del till tippen + ladda för en ny arbetsvecka.Hoppas denna blir lite lindrigare då vi just nu är inne i en tuff period på jobbet mede mycket att göra.

 

Satt även o chattade med S om gamla tider som varit,ganska kul att minnas vad som varit trots att jag är en person som ser frammåt. Nej nu blir det kolla vidare på GP´t ha en bra kväll Kamrater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0