Världens Bästa 7 åring o Greg

Idag har världen bästa Anton fyllt 7 år.Dvs ett av mina syskonbarn har fyllt år idag.Måste säga att jag verkligen älskar mina syskonbarn,finns inget finare än dem,saknar att inte bo i samma stad som de gör,vill träffa dem oftare,men tack för ni finns.Ses till helgen så jag får ge mitt paket till dig Anton.




 

Sen har jag varit på Speedway men Janne o Simon o kollat när Indianerna vände o vann nästan. Om det inte varit för Världens Bästa Greg.Tror inte jag sett någon förare som varit bättre än Hancock.En gentleman som jag alltid unnat o vinna för med den glimt i ögat o glädje han ger o på det sätt han hanterar cykeln så är han BÄST.

Träffade även en vän på Sannahed som jag inte träffat på nästan 7 eller 8  år. Kul att träffas igen,ser verkligen fram emot att träffa personen igen. Nu ska jag lägga mig o gråta mig till sömms i min besvikelse över det förlorade Guldet men Grattis Motala o Piraterna eller Ska jag säga Grattis Greg,du var skillnaden men guld o silver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0