Det var inte igår......

Ja ha,ibland stämmer Rubriker ganska bra,Tänk vad tiden går. Ska försöka damma av ett gammalt koncept o blogga lite.

Anledningen att jag slutade eller knappt hann starta blogga var att jag inte tyckte att jag hadde tid o det var ju sant.Men har insett att Jag borde ta mig tid att sätta mig ner minst en gång om dagen o bara andas ut o skriva vad jag känner,skit samma om ingen läser,det är ju bra terapi att skriva av sig. En anledning var även den att jag tyckte att alla helt plötsligt skulle blogga o som den "utböling" jag är så vill ju inte jag vara som alla andra men va fasen skälen till att sitta o "varva" ner överväger,så nu ska jag försöka igen.

Så även om ingen läser så tänker jag skriva det jag känner för stunden, o om någon mot förmodan skulle läsa,får ni gärna kommentera.  Ha en bra dag,nu ska jag fortsätta jobba, för idag ska jag få hjälp att flytta möbler till nya lägenheten i Kumla av Lindman. Tack för mig Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0