Efter solsken kommer regn eller hur var det nu?

Trodde det var tvärtom att efter Regn kommer solsken men inte idag. Har under mina 35 levnadsår inte varit med om att jag sovit till kl 1100  någon gång tidigare men idag inträffade det, Undra om det berodde på mitt lilla utbrott igår då jag blev en aningen upprörd. Jag vaknade o kollade in klockan o shit 1057, vafan bara o hoppa i kläderna o dra iväg,hade ju lovat en domare lite assistans iom att han nästa helg ska göra sin prov 5:a. Jag hann gått o väl dit o vad händer då? Jo Regn,fasen det som var så fint igår!! Men ok det är ju höst o då får man kanske vänta sig detta.

Annars har denna söndag mest varit o slappat o ladda batterierna.Kollat när United vann o lyssnade på när Blåvitt vann. Gaska skön söndagsnöje faktist. Nu blir det laga matlåda o sen sängen.

Ta hand om er där ute o så hörs vi under nästa vecka Tack o Bock Hockeyplock




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0