God förmiddag denna underbara Fredag

Nice att det äntligen är Fredag o bara ca 6 timmar kvar av jobb. Sitter på jobbet o väntar på ett samtal från en medlem som jag förhoppningsvis kan hjälpa. Har en del pappersarbete att ta tag i idag men tror dock dagen kommer bli bra.

Ska bli otroligt skönt när helgen kommer för som jag skrev igår så gick det stora flyttlasset igår. Fick med mycket mer än jag trode från början,mycket tack vare att Stefan är bra på att lasta kärra. Tack återigen Lindman!! Nu är det bara småplock samt soffan sen återstår den oooootroligt roliga städningen.

Planer för helgen då?? Vad ska ni göra?Blir det bra väder?Slappa?

Jag ska ikväll kolla på IFK Kumla-Forward/Eyra med tre av de domare som jag hade med mig till Gothia samt troligtvis äta lite god mat samt dricka lite rött(dvs efter matchen).

Lördag blir det avslutning med Instruktörer från Värmland,Dalarna,Västmaland i Örebro där vi ska knyta ihop domarsäcken för året som gått samt äta en bit mat tillsammans o kolla en Match.





Söndag blir nog hemma o plocka o kolla fotboll på tv, mycket bra matcher står på programet med United-Chelsky som topp. Så en del fotboll blir det i helgen men jag tänker ta det ganska soft o håller vädret i sig kan det bli att gå ut en stund o få lite frisk luft med. Ha det så länge Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0