Mitt i Veckan

Då har man passerat mitten på veckan o som vanligt går det snabbt,tycker inte man hinner med så mycket mer än jobb nu för tiden. När jag kom hem idag efter jobbet tog jag tag i en sak som skulle varit gjort flera dagar sedan men om det någon gång uppfinns en sport där man tävlar i o skjuta upp saker till dagen efter kan ni ALDRIG vinna över mig ,det lovar jag. Men IDAG så bar jag upp en dörr på vinden,så jäkla nöjd haha

Sedan blev det att laga lite mat o det blev en av mina favvo dvs flygande Jacob, så gott blev det

Kanonmat, fick middag samt tre matlådor extra så nu ska de bara in i frysen,Enkelt o gott.

En liten stunds tv-tittande blev det ju med iom att Örebro spelade hockey mot Almtuna på viasat hockey,imorgon blir det att börja tidigare på jobbet för hann inte med mina vanliga sysslor dvs förberedelse för norgondagen då dagens arbetsuppgifter drog ut på tiden men men bara att ställa klockan o åka iväg tidigare.

Annars händer inte mycket i livet just nu,lite kallare ute,lite mindre fotboll,lite mörkare,Kanske det som kallas HÖST


Nej ni go vänner,nu lite skön musik o vila öronen med Imorgon kanske en lista på SuperSoft musik(gubbmusik) som jag gillar NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0