Puh..... Tisdag!!!

Ja så känns det faktist,har lite svårt för tisdagar. Tycker det är Ingemansland dvs en bit från helgen som varit o långt ifrån helgen som kommer. Vad händer denna tisdag då?. Bara det vanliga skulle jag tro,jobba jobba o kanske jobba lite grann. Har idag fått ny telefon på jobbet då min förra inte ville ladda eller starta som den skulle så nu kan man bli nådd som säg bör.

Var lite tung i skallen när jag vaknade o känner av det lite än,bara nu inte en förkylning är på väg,har verkligen ingen lust att vara sjuk, det får bli lite honungste ikväll o bara softa framför dumburken. Tv tips Någon? Jag vet iallafall att jag inte kommer titta på Kaos i Båstad. Jag såg första programet o måste säga att visserligen har jag kollat en del på ett program som gjordes i england som hette Ocensurerat Ibiza alt Teneriffa men denna BLEKA kopia är bland det värsta skräp jag skådat.Tänker inte orda mer om det för orkar inte ens ödsla energi på skiten.

Nej ni go vänner nu ska jag åter tillbaka till verkligheten o ta tag i dagens bestyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0