Snart läggdags

Sitter o slösurfar lite grann efter att ha varit o storhandlat mat o fyllt upp skafferiet,tänkte göra det idag för många får lön imorgon o då är det krig ute i affärerna. Skönt att undvika detta. Konstigt att det blir så jäkla dyrt trots att man är singel o bara en att föda haha.

Men man ska inte klaga,jag tycker att jag unnar mig hellre bra kvalitet på maten än köper billigt skräp,dock betyder inte det att jag köper "finkött" enbart utan det slinker ner lite falukorv mm,dock tänker jag mer på köttmängden i falukorv o köper hellre en korv från något mindre charkuteri för oftast smakar de mer än gamla Scan etc

Nej ni vänner nu ska jag sova för imorgon fyller Mamma år så då blir det Askersund,Gött snart helg



Kommentarer
Postat av: Linda

Oh, blogga mer! Kul att läsa om dina tankar och vad du gör om dagarna! :-)

2011-09-23 @ 00:03:31
URL: http://hemmalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0