Torsdag here we come

Då var Torsdagen här,Vaknade utan att klockan ringde o känner mig förvånnandsvärt pigg trots att jag somnade allt för sent,men det kanske man får lida av ikväll.

Idag tänkte jag försöka att plocka några lådor i gammla lägenheten efter jobbet så man blir klar någon gång,har en del småsaker kvar.

Lite glädjerus efter gårdagens matcher i hockeyn faktist med både Vinst för Örebro o Kumla, gött med en bra start på serierna.

Idag fyller en mycket god vän till mig år,nämligen Viking Nielsen, har känt honom enbart i ca 5 år men tycker vi blir bara mer o mer goda vänner för varje dag. En go "gubbe" trots att han håller på ÖSK o Liverfool. GRATTIS JANNE!!!  OBS!! Det är Janne till Vänster på bilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0