Vilken konstig helg!

Ja helgen har varit omvälvande,känslomässigt....

I fredags firade jag min mor som fyllde år med god mat o dryck,det var mycket trevligt men någonstans inne i hjärtat värkte det då jag tänkte på att det var 5 år sedan min kusin D lämnade jordelivet,tänker inte på honom varje dag men minnet av honom o den glädje han spred kommer över mig ett par gånger varje vecka. Kommer ALLTID minnas ALDRIG glömma dig!!!!





Lördagen innebar "skalning" av håret,äntligen korthårig igen!!! Sedan iväg för att köpa en badrumsstång samt lite småsaker till lägenheten. Tog en sväng förbi ett litet skitställe som hette Uffes Lada, o ja lada kan jag hålla med om,mest skit om du frågar mig.Så det lär bli devisen En gång O aldrig mer.

Tog med mig Stisse o drog på fotboll i P.boda för att se Skyllberg vinna o gå upp en division men fasen va fel det blev.Inte många passningar som gick rätt,taskiga uppspel,dåliga avslut ja det mesta var kasst tyvärr.
Måste erkänna att det kanske är lika bra att de unga killarna får ett år till i div6 o växer till för de är ju som sagt unga o det finns potencial,bara de lägger ner lite tid o tränar. Förövrigt så håller div 5,samt div 6 ingen bra standard,vill inte vara som en gammal gubbe o säga"det var bättre förr" men så är det tyvärr, Är det TV-spelens fel? Spontanfotboll-finns den?.

På kvällen blev det lite relax på Grand med domarkollegor samt en sväng på Olearys o sova på soffan i min gamla lägenhet.


Söndagen gick mest i softens tecken, Farsan o jag åt på Marieberg o jag plockade lite hemma.Inget nytt under Solen. Nu är man laddad för en ny vecka med nya utmaningar. Hörs o ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0