Hittade denna

Men vad är nu detta? Hittade en blog jag använde för mer än sex år sedan, gud vad tiden går... Vad har hänt sedan dess då? OJ oj oj så mycket... vet inte var/vad jag ska börja med. Jag har kommit över 40 års gränsen o har efter min GBP operation haft en rollercoster resa som inneburit många med o motgångar o är just nu inne i en period där det börjar stabilisera sig i livet. Har tagit tag i mitt liv på många sätt efter att senaste åren slarvat igen(återfallsförbrytare när det gäller kost). Alltid svårt att "leva" som man lär, dock har jag funnit en inre energi nu o känner mig helt motiverad att ta tag i det mesta i livet. Kommer fortsättningsvis skriva av mig saker i denna blogg o kanske låta kamrater få reda på att jag skriver. För mig är det terapi att skriva av mig saker även om åren går.... Ha en bra dag om det nu råkar vara någon som läser detta....ses snart o förhoppningsvis inte om 6 år hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0